Recensioner

Mina omdömen

Jag är otroligt tacksam för att Lindas Hårstudio har fått så många fina omdömen på Reco, Google och BokaDirekt. Som ensam frisör betyder varje recension väldigt mycket för mig.

Det bästa med mitt arbete är att få hjälpa människor att känna sig fina, trygga och nöjda med sitt hår. Att höra att mina kunder lämnar salongen med ett leende och känner att deras önskemål har blivit verklighet är den största belöningen jag kan få.

Jag strävar alltid efter att lyssna, ge personlig service och skapa en lugn och välkomnande upplevelse för varje kund som besöker salongen.

Tack för alla fina ord, rekommendationer och det förtroende ni visar mig. Jag ser fram emot att fortsätta välkomna både nya och återkommande kunder till Lindas Hårstudio.


Skrolla till toppen